sprzedaż, śniadania biznesowe co to jest, zwiększanie sprzedaży

Słuchanie różni się od słyszenia. Jeśli wydaje ci się, że wiesz, co myśli Twój Klient, masz rację – wydaje ci się. Zapytaj klienta, a nie zgaduj, proponując mu rabaty, bonusy, etc. Słuch jest pasywny, słuchanie zaś jest aktywną czynnością, w której sprzedawca zwraca szczególną uwagę na to, co mówi Klient – zauważa człowieka. Większość ludzi […]

Drogi Czytelniku, z miłą chęcią oddajemy Ci kolejny numer BarterPress. Tym razem, a nawet od tej pory, BarterPress będzie się ukazywać między konferencjami mojBarter. W tym numerze, wykład Władysława Grochowskiego, prezesa grupy Arche z lutowej konferencji mojBarter oraz agenda kolejnej konferencji, która odbędzie się 7-8 kwietnia w Pałacu Brzeźno.   KLIKNIJ I OTWÓRZ MAGAZYN W […]

Drogi Czytelniku, z miłą chęcią oddajemy Ci jubileuszowy numer BarterPress. Jubileuszowy, bo pierwszy numer opublikowaliśmy dokładnie rok temu, we wrześniu 2016 r. Przez te kilka numerów zmienił się nie tylko sam magazyn, ale i sam Barter Klub. Do naszego grona dołączyło wiele ciekawych podmiotów, pojawiło się wiele interesujących inicjatyw i wydarzeń. A nasz magazyn to […]

Z wielką radością publikujemy nowy numer BarterPress. Tym razem wywiadu udzielił nam Zbigniew Rogoziński – współzałożyciel firmy MATEX, która właśnie otworzyła swój sklep internetowy. Rozmawiamy o plusach i minusach firm rodzinnych i współpracy z dużymi partnerami, takimi jak PSB Mrówka. Spora część numeru poświęcona jest zdrowiu: zdrowemu odżywianiu i ćwiczeniom fizycznym. W końcu w zdrowym […]

Poniżej przypominamy jeden z artykułów, które znalazły się w poprzednim numerze BarterPress. Tekst ten stanowi wspomnienie z pierwszej edycji konferencji NETWORKING & BUSINESS, której partnerem strategicznym jest Barter Klub. Przyjemnej lektury! Stworzenie marki Mój Barter chodziło nam po głowach od dawna. Zależało nam na zorganizowaniu wydarzenia, gdzie Uczestnicy Barter Klubu, jak i inni przedsiębiorcy z całej […]

Zapraszamy do lektury kolejnego numeru magazynu BarterPress!       Tym razem okładkowego wywiadu udzielił nam Witold Buraczyński – człowiek o nietuzinkowej osobowości i dużej pomysłowości, pomagający stworzyć od zera lub rozwijać istniejące firmy tak, by osiągnęły prawdziwy sukces. Rozmowę o tym, jaki jest typowy polski przedsiębiorca, od czego zacząć tworząc własny model biznesowy oraz […]

X