Badamy proces sprzedaży rozbierając go na czynniki pierwsze. Co roku podnosimy ceny ponieważ wszystkie działania skupiamy na osiąganiu rezultatów przez naszych klientów i badaniu problemów, które napotykają podczas sprzedaży. Jesteśmy w tym coraz lepsi.
Od 5 lat skupiamy się na rozmowie handlowej ponieważ wierzymy, że skuteczność nie bierze się z tabelek tylko z radości wykonywania działań, a radość działań bierze się z treningu, który na początku nie jest przyjemny.
Badamy i analizujemy procesy sprzedaży, aby sprawić żeby sprzedaż była przyjemna zarówno dla klienta, jak i handlowca.
Jak to robimy?
Inspiracja sztukami i systemami walki wręcz pozwala osiągać zarówno szybkie jak i stabilne efekty. Niestety ten rodzaj pracy wymaga przyłożenia wielokrotnie większej energii i nakładu czasu niż standardowa ścieżka kariery w większości firm. Częsta praca po godzinach oraz zmęczenie przy początku drogi jest normalną rzeczą chcąc osiągać ponadprzeciętne rezultaty. W treningach i podczas wdrażania procesów doradczych stosujemy kodeks wartości wojownika jiu-jitsu ponieważ wdrożyliśmy go i działa:
-
Minimum wysiłku – Maksimum skuteczności
-
Ustąp aby zwyciężyć
-
Przez czynienie sobie dobra nawzajem dla dobra ogółu
Sprzedaż to wywieranie wpływu. Wywieranie wpływu w złej intencji to manipulacja. Granica jest cienka. Dajemy Narzędzia, które mogą służyć do rzeczy pięknych i chwalebnych lub niecnych i nikczemnych. Stosując zasady mistrzowskiego treningu budujemy nawyki, wgrywamy pewien sposób myślenia, tak samo jak w sztukach walki. Nie da się osiągać rezultatów myśląc przy wykonywaniu ruchu. Jeśli jesteśmy atakowani działają odruchy, pamięć motoryczna. Jeśli sprzedajemy klient oczekuje:
-
Szybkiej reakcji na obiekcje
-
Pewności
-
Partnerskiej relacji opartej o zaufanie
-
Innowacji, wyróżnika w prezentacji oferty
-
Prowadzenia w procesie gdyż sam zwykle nie jest ekspertem
-
Znajomości produktu i mówienia rzeczowym językiem korzyści
-
Dostarczenia tego czego potrzebuje